lördag 5 oktober 2013

Friidrott och mat denna helgen

Ja, efter en dag i Telekonsult arena med skol-os så landade vi hemma i eftermiddag... bara för att sätta igång värsta långkoket! Det blir pulled pork igen, jättegott. Nu testar vi ett nytt recept som ska stå i ugnen i fem timmar, det vi testade sist skulle stå tio. Ikväll blir det entrecote och gräddstuvad vitkål, barnen får lasagne och är överlyckliga för det:-)

Det här med sockerfri oktober... jag kommer inte lusläsa alla innehållsförteckningar eller bli helt fanatisk men jag ska inte äta något som jag vet är sött, så som godis, kakor och dylikt. Jag vet ju att jag får bukt med sötsuget om jag helt avstår och det finns absolut ingenting bra med socker!

Nu blir det ett glas rödvin i väntan på maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar