söndag 21 april 2013

Full fart hela helgen

Ja, det har varit full fart hela helgen och jag har inte haft någon kamera med mig... jag har varit dålig på att fota sista tiden, jag får skärpa mig. Jag finns dock på instagram och heter ulle.whiskey där om ni vill följa mig.

Nåväl, jag var ledig i fredags och på kvällen överraskade vi en kompis som fyller 40 idag (grattis igen Anikka!) Hon hade fått ett brev tidigare i veckan med instruktion om att hon skulle stå vid Ica kl 16:30 och ha med sig träningskläder, ombyte, sax, tejp, raggsockor och lite annat bra att ha. Sen hämtade vi upp henne och åkte till Lammhult. Första stoppet var Trendgym och ett salsa/latinopass, väldigt kul. Sen hem till Maja för dusch och fix innan vi var på choklad/vinprovning. Efter det åkte vi till Växjö, käkade på Fyra krogar och avslutade kvällen på Harry. Jag är inte van, jag har varit otroligt trött hela helgen:-( Men kul hade vi!

I lördags var vi på konserthuset och tittade på Campa i Klaveret, det är svärföräldrarnas julklapp från alla barnen så vi var sju vuxna och två barn. Mat på Båten först och sen föreställning, väldigt kul och barnen skötte sig exemplariskt, det gjorde i och för sig svärföräldrarna också:-)



Sen har vi hunnit med en hel del trädgårdsarbete, Max har varit på Disco och lekt med en kompis,vi har njutit av solen och grillat god mat. En toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar